Jak przyznaje Nick Heidfeld, balans na oponach wykonanych z super-miękkiej mieszanki nie sprostał w pełni oczekiwaniom. Niemiec zapewnia jednak, że po przeanalizowaniu dzisiejszych zajęć, w sobotę przyjdzie czas na zaprezentowanie prawdziwego potencjału. Witalij Pietrow, który w końcówce popołudniowej sesji zaliczył przygodę uszkadzając R31, przyznał, że ekipa może być zadowolona z rezultatów dzisiejszej pracy.
Nick Heidfeld„Przede wszystkim – jazda w Monako sprawia ogromną przyjemność. Oczywiście jako kierowcy musimy poradzić sobie z ruchem na torze – 24 samochody na tak krótkim obiekcie stanowi wyzwanie dla nas wszystkich. Mogliśmy to zaobserwować, gdy na super-miękkich oponach nie udało mi się pokonać czystego kółka. Ciekawie jeździło się na innych oponach – miękkiej i super-miękkiej mieszance. Bez wątpienia będziemy w stanie nauczyć się czegoś na temat naszych osiągów, a właśnie o to dziś chodziło. Na oponach super-miękkich balans nie był tak dobry jak się spodziewałem, ale przyjrzymy się wszystkim aspektom dzisiejszych sesji, a naciskać zaczniemy w sobotę”.
Witalij Pietrow
„Wykonaliśmy właściwie większość z zaplanowanego na dziś programu. Jak wszyscy dobrze wiemy, tor jest inny i unikatowy, więc wypróbowywanie nowych elementów było szczególnie użyteczne. Udało mi się wyjechać na tor zarówno na miękkiej, jak i super-miękkiej mieszance – będziemy więc mogli przyjrzeć się informacjom na temat ich osiągów na torze. W końcówce drugiej sesji zaliczyłem incydent, który związany był z podsterownością poprzedzoną momentem nadsterowności, po czym straciłem panowanie nad autem. Ogólnie wydaje mi się jednak, że jesteśmy całkiem zadowoleni z tego, co udało się dziś osiągnąć i nie możemy doczekać się reszty weekendu”.
26.05.2011 18:02
0
,,W końcówce drugiej sesji zaliczyłem incydent, który związany był z podsterownością poprzedzoną momentem nadsterowności, po czym straciłem panowanie nad autem,, normalnie- TRAGEDIA !!!!
26.05.2011 18:04
0
brak słów
26.05.2011 18:19
0
Oj tam cicho być i nie przeszkadzać. Oni tu o zwycięstwo walczą.
26.05.2011 18:21
0
niech się lepiej schowają bo to co narazie zaprezentowali jest tragiczne w porównaniu z tym co pokazywał Robert w tamtym sezonie.. Szkoda ich, że się tak upokarzają. :( ale zobaczymy co pokażą w sobote no i jak zaprezentują się w wyścigu, raczej kokosów nie będzie...
26.05.2011 18:45
0
zal ze tak powiem,a zapowiadali walke o zwyciestwo
26.05.2011 20:51
0
Balans: Heidfeld nie sprostał oczekiwaniom.
26.05.2011 21:09
0
6. gerber, mistrzostwo;)
26.05.2011 21:17
0
Witalij jako nieliczny z kierowców został przytłoczony nadsterownością a potem dobity podsterownością:) Witek, idź do kasyna, zagraj pokerka i chlapnij sobie setkę dobrej gorzałki, to ci wszystkie sterowności będą mniej przeszkadzać:) Nie widziałem treningu na żywo, teraz obejrzałem powtórkę - dobry, stary Witalij wraca do formy:)
26.05.2011 21:17
0
Niestety Lotus Renault bedzie najwyzej walczylo o 8 miejsce watpie by odnalezli nawet z sekunde by znalezc sie w pierwszej 5. Renia ten sezon bedzie musiala jakos przebidowac bez roberta
26.05.2011 21:17
0
Pojedynki kierowców w jednym zespole: Pietrow - Heidfeld Kwalifikacje 4 - 1 Wyścigi 2 - 3
26.05.2011 21:32
0
6. gerber dobre hahaha
26.05.2011 21:36
0
jak widze Vitka w Q3 to myśle sobie na ile tak na prawde stac R31, gdyby np. Alonso lub Vettel jeździli w nim to czy zbliżyli by sie do scisłej czołowki...
26.05.2011 22:59
0
@ 6 Gerber - mistrzostwo ! :) @ 8 Saint: kolego usmialem sie poteznie czytajac twoj komentarz :) Po prostu trafiles w sedno. A dobicie tematu stwierdzeniem: dobry, stary Witalij... zostalem zabity. @ 12 focus: sadze, ze okupowali by miejsca 2-5, gdzie 2 to Ferdek a 4-5 to Paluch
27.05.2011 08:46
0
Bla ,bla ,bla , bla , bla , bla ... ... ... ... ... ! 6. gerber :))))))) 8. saint77 :)))))))
27.05.2011 21:09
0
Mógłbym napisać jak panowie wyżej o tym co wszyscy wiemy: Heidfeld solidny ale brak talentu, ,Witalij "ma potencjał" ale na razie jest słaby, szkoda że nie ma Roberta bo LR walczyłoby pewnie o miejsca 1-5, a nie o 6-10. Ale to wszyscy wiemy. Ciekawi mnie jednak czy macie jakieś teorie dotyczącego tego dlaczego w tym sezonie na mecie widzimy z reguły ponad 21,22 bolidy. W zeszłym roku było dużo więcej wypadków, awarii i tym podobnych. Czym to jest spowodowane?
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się